Rolada faszerowana :-)


Taką roladkę zrobiłam razem z Mamą na kanapki. Mój Tato robi podobną, ale ze schabu.
Więc my zrobiłyśmy z indyka.


Wyszła pyszna :-) nie jest sucha i bardzo aromatyczna dzięki rozmarynowi.
Super dodatek na kanapki czy jako samodzielna przekąska :-)

Zapraszam do wypróbowania :-)




Składniki:

- 1 kg indyka ( najlepiej jak mamy polędwiczkę, ale może być i pierś )
- 30 dag pieczarek
- 1 cebula
- przyprawa do indyka
- sól i pieprz
- 30 dag sera żółtego wędzonego
- 3 gałązki rozmarynu


Wykonanie:

Polędwiczkę z indyka rozbić delikatnie na płat. Przyprawić przyprawą do indyka i zostawić na noc 
w lodówce. Następnie przyprawić solą i pieprzem.

Pieczarki zetrzeć na tarce, cebulę drobno posiekać i podsmażyć na patelni na łyżce oleju.

Ser żółty zetrzeć na tarce na dużych oczkach.

Na płat indyka położyć ser żółty i pieczarki z cebulą. Zwinąć mocno jak roladę. Zawiązać sznurkiem, aby się nie rozwinęła. W razie potrzeby możemy jeszcze spiąć wykałaczkami. Na wierzchu ułożyć gałązki rozmarynu.

Piec w naczyniu z przykryciem przez 1 godzinę w temperaturze 180 stopni, grzanie góra-dół. 

Można na koniec odkryć i podpiec jeszcze 5 minut z termoobiegiem.

Po upieczeniu zostawić do wystudzenia.

Smacznego :-)



Zdrowy tryb życia Domowy Wyrób Lekka Wielkanoc Dania dla urody

Komentarze

  1. Rolada wygląda smakowicie. Wypróbuje. Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :-) polecam wypróbuj :-) jest naprawdę pyszna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście próbowałem była przepyszna. Smaczku nadaje dodany żółty ser. Polecam pychotka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :-) polecam do wypróbowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej rolady jeszcze nie robiłam. Podoba mi się ten przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta rolada wygląda wprost obłędnie...i od tego pieczarki, musiała smakować bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Martuś jest rewelacyjna w smaku :-) dziękuje i pozdrawiam :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Będzie mi miło jak spotkamy się znowu. Drogi anonimie zostaw chociaż swoje imię. Wypróbowałaś/eś przepis z mojego bloga - podeślij mi zdjęcia a umieszczę go w galerii na fb.